Latest from my blog...

Subscribe to the RSS Feed

Aktorzy w reklamach – opłacalny „show”

Posted on 07 kwietnia 2016 by admin (0)

images (9)Nie od dziś wiadomo, że reklamy z udziałem znanych aktorów są opłacalne dla obu stron. Przykładowo: Bank ING, którego usługi już od 12 lat poleca Marek Konrad zanotował 18% wzrost zysku. Znani aktorzy otrzymują dobre propozycje i nie muszą się o takowe starać. A jak to jest w „branży”? Czy trudno dostać rolę w „reklamówce” i czy ten rodzaj „zarabiania na chleb” przynosi odpowiednie zyski? Jedna z agencji, zajmujących się reklamami telewizyjnymi zachęca na swej stronie do udziału w castingach. Przekonuje, że w reklamach może grać każdy – bez względu na wiek, kolor włosów, rysy twarz itp. …. Ich idealny kandydat scharakteryzowany został jako osoba otwarta na nowe wyzwania, spontaniczna, radosna oraz cierpliwa.

Ponadto twarze, które kocha kamera cechować musi żywa mimika. „Obycia” przed kamerą nabywa się przez samo chodzenie na castingi oraz pracę na planie zdjęciowym. Kandydaci powinni także szybko reagować na polecenia i być komunikatywni. Ale zdecydowanie najważniejsza jest wytrwałość i nie zrażanie się niepowodzeniami. Kiedy już uda nam się otrzymać angaż, raczej nie spodziewajmy się wynagrodzenia w wysokości 3,3 mln zł – jakie podobno otrzymał Szymon Majewski, ale spokojnie można liczyć na 5-10 tys. A więc opłaca się czy nie?

Opłaca, jeżeli tylko ma się odpowiednio dużo szczęścia by otrzymać ten pierwszy angaż, a później kolejne, a że „pieniądze to nie wszystko” to i gra w reklamach może być opłacalna z innego punktu widzenia. Podobno równie ważny albo i ważniejszy jest sam udział w przedsięwzięciu. Stały kontakt z „branżą”, zapoznanie się ze specyfiką pracy na planie, przyglądanie się pracy profesjonalistów, a nawet zdobycie pewnej popularności.

Leave a Reply

PHVsPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19hYm91dDwvc3Ryb25nPiAtIDwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2Fkc19pbm5lcl9jb250ZW50PC9zdHJvbmc+IC0gdHJ1ZTwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2Fkc19yb3RhdGU8L3N0cm9uZz4gLSB0cnVlPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fYWRfaW1hZ2VfMTwvc3Ryb25nPiAtIGh0dHA6Ly93d3cud29vdGhlbWVzLmNvbS9hZHMvd29vdGhlbWVzLTEyNXgxMjUtMS5naWY8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19hZF9pbWFnZV8yPC9zdHJvbmc+IC0gaHR0cDovL3d3dy53b290aGVtZXMuY29tL2Fkcy93b290aGVtZXMtMTI1eDEyNS0yLmdpZjwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2FkX2ltYWdlXzM8L3N0cm9uZz4gLSBodHRwOi8vd3d3Lndvb3RoZW1lcy5jb20vYWRzL3dvb3RoZW1lcy0xMjV4MTI1LTMuZ2lmPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fYWRfaW1hZ2VfNDwvc3Ryb25nPiAtIGh0dHA6Ly93d3cud29vdGhlbWVzLmNvbS9hZHMvd29vdGhlbWVzLTEyNXgxMjUtNC5naWY8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19hZF9pbWFnZV81PC9zdHJvbmc+IC0gaHR0cDovL3d3dy53b290aGVtZXMuY29tL2Fkcy93b290aGVtZXMtMTI1eDEyNS00LmdpZjwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2FkX3VybF8xPC9zdHJvbmc+IC0gaHR0cDovL3d3dy53b290aGVtZXMuY29tPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fYWRfdXJsXzI8L3N0cm9uZz4gLSBodHRwOi8vd3d3Lndvb3RoZW1lcy5jb208L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19hZF91cmxfMzwvc3Ryb25nPiAtIGh0dHA6Ly93d3cud29vdGhlbWVzLmNvbTwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2FkX3VybF80PC9zdHJvbmc+IC0gaHR0cDovL3d3dy53b290aGVtZXMuY29tPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fYWRfdXJsXzU8L3N0cm9uZz4gLSBodHRwOi8vd3d3Lndvb3RoZW1lcy5jb208L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19hbHRfc3R5bGVzaGVldDwvc3Ryb25nPiAtIGNoYXJjb2FsLXllbGxvdy5jc3M8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19jYXRfbWVudTwvc3Ryb25nPiAtIGZhbHNlPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fY29udGVudF9hcmNoaXZlPC9zdHJvbmc+IC0gZmFsc2U8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19jb250ZW50X2hvbWU8L3N0cm9uZz4gLSBmYWxzZTwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2N1c3RvbV9jc3M8L3N0cm9uZz4gLSA8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19jdXN0b21fZmF2aWNvbjwvc3Ryb25nPiAtIDwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2RlbGljaW91czwvc3Ryb25nPiAtIDwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2RpZ2c8L3N0cm9uZz4gLSA8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19mYWNlYm9vazwvc3Ryb25nPiAtIDwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2ZlZWRidXJuZXJfdXJsPC9zdHJvbmc+IC0gPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fZmxpY2tyPC9zdHJvbmc+IC0gPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fZ29vZ2xlX2FuYWx5dGljczwvc3Ryb25nPiAtIDwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2dyYXZhdGFyPC9zdHJvbmc+IC0gPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29faG9tZV9wb3N0czwvc3Ryb25nPiAtIDEwPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29faG9tZV90aXRsZTwvc3Ryb25nPiAtIExhdGVzdCBmcm9tIG15IGJsb2cuLi48L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19sYXN0Zm08L3N0cm9uZz4gLSA8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19sYXlvdXQ8L3N0cm9uZz4gLSAxY29sLnBocDwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX2xpbmtlZGluPC9zdHJvbmc+IC0gPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fbG9nbzwvc3Ryb25nPiAtIGh0dHA6Ly93d3cuc2FzaWsucGwvd3AtY29udGVudC93b29fdXBsb2Fkcy8zLWNvb2x0ZXh0MTQyMTczMzY0NDYxMTI2LnBuZzwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX21hbnVhbDwvc3Ryb25nPiAtIGh0dHA6Ly93d3cud29vdGhlbWVzLmNvbS9zdXBwb3J0L3RoZW1lLWRvY3VtZW50YXRpb24vZ2VvbWV0cmljLzwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX25hdl9leGNsdWRlPC9zdHJvbmc+IC0gPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fbmF2X2Zvb3Rlcjwvc3Ryb25nPiAtIHRydWU8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19wb3J0Zm9saW9fY2F0ZWdvcnk8L3N0cm9uZz4gLSBTZWxlY3QgYSBjYXRlZ29yeTo8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb19wb3J0Zm9saW9fcG9zdHM8L3N0cm9uZz4gLSBTZWxlY3QgYSBudW1iZXI6PC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fcG9ydGZvbGlvX3Jlc2l6ZXI8L3N0cm9uZz4gLSBmYWxzZTwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX3JpZ2h0X3NpZGViYXI8L3N0cm9uZz4gLSB0cnVlPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fc2hvcnRuYW1lPC9zdHJvbmc+IC0gd29vPC9saT48bGk+PHN0cm9uZz53b29fc3R1bWJsZTwvc3Ryb25nPiAtIDwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX3RoZW1lbmFtZTwvc3Ryb25nPiAtIEdlb21ldHJpYzwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX3R3aXR0ZXJfdXNlcjwvc3Ryb25nPiAtIDwvbGk+PGxpPjxzdHJvbmc+d29vX3VwbG9hZHM8L3N0cm9uZz4gLSBodHRwOi8vd3d3LnNhc2lrLnBsL3dwLWNvbnRlbnQvd29vX3VwbG9hZHMvMy1jb29sdGV4dDE0MjE3MzM2NDQ2MTEyNi5wbmc8L2xpPjxsaT48c3Ryb25nPndvb195b3V0dWJlPC9zdHJvbmc+IC0gPC9saT48L3VsPg==